ΘΕΟΛΟΓΟΙ ΤΟΥ ΜΑΥΡΟΠΙΝΑΚΑ


ΓΙΑΤΙ ΘΕΟΛΟΓΙΑ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΔΙΑΛΟΓΟΣ



Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Σάββατο 4 Δεκεμβρίου 2010

Πολλές-πολλές ευχαριστίες

Θέλω να ευχαριστήσω, φίλοι  μου, από τα βάθη της καρδιάς μου όλους τους αγαπητούς φίλους για τις ευχές που μου έδωσαν. Αισθάνομαι πολύ συγκινημένος! Επιτρέψτε μου να σταθώ σε δύο πολύ αγαπημένα μου πρόσωπα, τον Χάρη Ανδρεόπουλο και τον Ανδρέα Αργυρόπουλο, εκλεκτούς και παντοτινούς φίλους και συν-οδοιπόρους που μας δένουν κοινά οράματα, κοινές προσδοκίες και μία μεγάλη αγάπη για τη θεολογία. Και οι δύο έχουν να επιδείξουν ένα σημαντικότατο θεολογικό, επιστημονικό και κοινωνικό έργο, αποτελώντας έτσι γερά στηρίγματα για όλο τον θεολογικό κόσμο της χώρας μας. Τα κείμενά τους για την   Νεότερη Εκκλησιαστική Ιστορία και την Κοινωνιολογία του Χριστιανισμού αποτελούν πλέον βασικά έργα, τα οποία κάθε ερευνητής της εποχής είναι απαραίτητο να τα έχει υπόψη του για να μπορέσει να την ερμηνεύσει.

Φίλε Χάρη, Φίλε Ανδρέα σας ευχαριστώ πάρα  πολύ! 
Νίκος Παύλου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου